fredag 23. januar 2009

...og mens vi venter på den nye hjemmesiden...


For noen år siden tok jeg et kurs i Dreamweaver web-design, og hadde store planer om å lage min egen hjemmeside.
Jeg liker godt å sysle med datarelaterte ting, og tilbringer en god del tid foran PC'en om kveldene etter at jentene har lagt seg.
Desverre følte jeg meg ganske usikker på hva jeg skulle gjøre, og motivasjonen for å lese et 600 siders hefte på engelsk var ikke helt tilstede, og drømmen min med å lage egen hjemmeside ble redusert til kun å oppdatere i ny og ne.
I høst kom inspirasjonen tilbake, og jeg prøvde å sette meg inn i programmet på nytt, og jeg fikk etterhvert utarbeidet meg min egen side. Jeg er perfeksjonist, så jeg skal være 100 % fornøyd om jeg skal publisere den. Jeg er så og si ferdig, men jeg har møtt et stort problem, og det er at uansett hva jeg gjør, så blir linkene på siden min samme farge, mens det jeg egentlig vil ha, er linker med en annen farge i linkemargen.
Inntil videre lar jeg være å publisere siden min til jeg får til dette, for skam den som gir seg!!!
...så derfor oppretter jeg denne bloggen for at folk skal få et lite innblikk i hva som skjer i mitt oppdrett for tiden.
Selv om jeg ikke har oppdatert siden min siden september-08, betyr ikke dette at det ikke har skjedd noe hos (N) Ragstar's ;)

Ingen kommentarer: